Soc

I dag har jag försökt att få tag i soc och för att ens kunna prata med dom så var jag tvungen att sitta i kö i typ en timme.. fyy vad jag hatar telefon köer jag fattar inte varför dom inte bara tar folks nummer och ringer upp när det är deras tur för hade jag suttit där några minuter till så hade jag väll kissat på mig haha.
Iallafall så fick jag prata med en tjej och hon sa att jag skulle få hem lite papper och sen åka till norrtälje och lämna dm där för att få en egen anläggare som ska hjälpa mig för att jag kanske ska få en lägenhet snart och då behöver jag att dom hjälper mig i några månader tills sommaren för sen lär vi inte behöva så mycket hjälp för pue får jobb då men tills dess får vi leva på mig och soc:)

Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

härligt :) det är ganska dåligt med mig, jag är sjuk :p

2010-12-14 @ 18:10:22
URL: http://Viktorias.nu
Postat av: liindblaads

dagens lucka e öppnad, kolla om de va du, annars anmäl dig till morgndagens

kram

2010-12-15 @ 08:26:48
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0