Tisdag

I går så var jag i norrtälje med amanda och henrik för att hitta presenter till pappa och för att lämna papper till socialkontoret.
 Fy fan vad kallt det var ute fick ju fan sköld skador på kinderna men det var ju tur att min nya fina jacka var så varm så att jag inte frös om magen så att lillan inte frös men sparka gjorde han dock hela tiden, stack ut en liten fot så att jag såg hur han drog hela foten fram och tillbaka hela tiden,
jätte mysigt var det men kunde knappt gå för att mitt knä och min höft håller på att dö för att jag har gått upp så mycket i vikt och mina ben pallar typ inte det så just nu känner jag mig som en gammal tant som knappt kan röra sig så det är ju tur att man har en stark pojkvän som kan bära mig ifall det behövs:)

Det var nog allt för i dag, ska gå och ta ett varmt bad nu så pusshejleverpastej// pues bina<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja jag förstod det :) såg att du är tillsammans med pue, är inte det jocke smedbergs bror ? Jag känner Sandra wiik :) .. Var du intresserad av att köpa babygymet , kläder ? //sarah

2010-12-22 @ 14:29:26
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0