I dag och igår

I dag så har jag vart på möte med ung på väg och berättat lite om min lägenhet och så och efter det så åkte jag och åt på donken med Sandra och jag var så himlatörstig hela tiden tror att jag drack typ 7 glas vatten eller nått och kissade typ tre gånger haha, efter vi sutit där en stund så åkte i hem till henne och satt där och pratade och hade oss och sen så tog jag bussen hem så nu sitter ja här och tråkar och hoppas på att älsklingen ringer snart :)

I går så var det fullt hus här när hela släkten kom men det var jätte mysigt, vi åt tacos och efterrätten var min goda kladdkaka :)
Pue kom vid 7 typ och han och elina kommer inte så bra överens så det blev lite dålg stämning men hon har rätt att vara arg så för mig gör det inte så mycket :)
Pue spelade lite pil med jocke så då blev stämningen mycket bättre tyckte jag )

Och det är så kul för varje gång amanda fyller år så säger folk när dom ska gå att vi syns nästa vecka eftersom jag fyller år på precis samma dag fast veckan efter :)

jaja nu ar jag inte så mycket mer att säga tror jag får väll skriva in det sen isånnafall.
pusshejleverpastej// mammsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0